1 STEG FRAM, 40 BAK...

Hur mycket prövningar är det tänkt att man som människa ska kämpa emot?
Det ena jobbiga avlöser varandra.

Nu är det boendet som måste ändras pga pälsdjursallergi.

Det värsta är,jag vet INGEN som vill ha mig och min prins.
Jag vill heller inte lämna honom till någon jag inte känner.
Jag behöver honom.

Där jag ska bo, där ska Yamas bo.

Jag vet inte... vad ska hända nu???
Mamma sa att jag och Yamas kunde bo hos henne. Men. Ett stort men.
Han kan inte vara där om inte jag är där.
Så,jag ska sitta inne i en lägenhet i Gnesta hos min mamma tills jag får en lägenhet?
Fatta ensamt..

Wohoo.. jag har yamas, mamma och hunden.
En hund som förövrigt är uppvuxen med katter.
Min katt, som älskar att leka med hundar.

Ser ni något problem?
Jag gör det inte
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0