GAAH!!!!! Frustration och ilska!!



Snart har jag varit här i 24 timmar.
Jag kokar redan.. Fan, tårarna bränner, ångesten bultar med besked.
Hur ska det gå.. Hur ska detta funka.

Jag reagerar på småsaker. Jag tål inte hennes sarkastiska ton.
Nyss frågade hon hur många fiskfiléer jag ville ha, svårt att svara på sa jag när jag inte vet hur stora de är.
Så visade jag mellan fingrarna en liten och en stor.
Så fräser hon buttert att "Tror du verkligen att såna stora får plats i påsen"

Tidigare gnällde hon som fan över att jag har haft i för mycket sand i Yamas toalett.
Sen köpte jag pålägg för Mina pengar. De pengarna som jag fick när jag sålde mina cigaretter.
Det var inte heller bra.

Tänk om hon ens skulle engagera sig i att Försöka förstå mig.
Försöka förstå hur jag funkar.

Hon kan fly om det blir för jobbigt.
Jag kan inte fly! Eller jo, jag kan fly, men då kan jag inte komma tillbaka..
Nu vill jag till kyrkan, rota i papperskorgen, för där ligger min vän..




Saknar dig.
Älskade rakblad.
Aldrig mer ska jag slänga dig.
Jag behöver dig. Nu!


'

Kommentarer
Postat av: Craxyknas

Vännen. Jag måste visserligen plugga järnet imorgon. Men om du vill kan du ju komma hit innan kvällen. Även om jag inte kan vara supersocial så är det ju alltid något. Om du vill?



Imorgon ska vi till kyrkan. Men aldrig att jag låter dig komma nära papperskorgen (om det inte är för att slänga något annat självdestruktivt föremål). Det är du alldeles för värdefull för! Imorgon ska Jesus, jag och kyrkan älska dig glad!

2010-10-07 @ 22:40:38
URL: http://craxyknas.blogg.se/
Postat av: Jazzy

Du behöver det inte, du klarar dig utan! Kom ihåg att du tillhör de bästa! ;)

2010-10-15 @ 14:53:04
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0