MEN GE DIG, SLUTA, LÅT MIG FLYTTA!!!

Jag orkar inte med mamma.
Hon blir för mycket.

Nyss frågade hon mig om jag kunde gå ut med hunden.
Så sa jag att jag tänkte hoppas in i duschen.
Då gav hon ifrån sig Världens suck, flög upp ur soffan och dundrade ut i hallen.
Så sa jag till henne att; men jag kan gå ut med henne innan duschen"

Men nej, då dög inte det heller.

VAD VILL DU ATT JAG SKA GÖRA????

Hur jag än gör så är det fel.
Inget duger.

Måste man tycka om sin mamma?
För jag kan tyvärr inte säga att jag gör det.

Hon stjälper mig bara. Jag orkar inte
'


Kommentarer
Postat av: ♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.

Man behöver inte gilla sin mamma hela tiden. Med i stora hela så gör man ju det.

2010-10-12 @ 14:26:26
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Zita

Nej man måste inte gilla sin mamma men någonstans inom en finns det oftast en speciell känsla, just för att hon är ens mamma.

Fortsätt att kämpa. Tycker att du har kommit långt, så var stolt över dig själv!

Kramar Zita

2010-10-16 @ 22:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0