KVÄLLSDEMONERNA ÄR HÄR

Som vanligt kommer de... Mina demoner som slåss varje kväll.
Hur många nätter har jag somnat Utan dom nu?
Tror inte jag gjort det nån natt sen jag var inlagd på psyk
Jag vill faktiskt läggas in. Jag känner att jag inte litar på mig själv längre.

Det är för mycket kaos runt mig.
Jag orkar inte..
Skulle behöva en semester på psyket.

Jag har velat in länge.
Sist jag åkte in på psykakuten blev jag hemskickad, för jag kom till Fel ställe.
Jag skulle åkt till Falköping. Jag åkte till Trollhättan.
Hade jag valt Falköping så hade jag blivit kvar. Det vet jag.

Jag är i så mycket sämre skik nu än vad jag var i början på sommaren..
Nu är dessutom hösten på intågandes och då förvärras allt ytterligare.

Nu frågar man sig själv;
Kommer jag överleva 2010

Jag vet inte.. Kämparglöden existerar inte.

Nu innehåller min blogg mest orden Hur? och Varför?
Men, det gör hela mitt liv så vad är skillnaden..
'

Kommentarer
Postat av: Craxyknas

Kära Maria... Mår du bättre av att komma till kyrkan? Umgås med Jesus och låta han omsvepa dig för ett tag? Jag ska ju döpa mig nu på söndag. Om du vill får du gärna komma.



Jag tycker om dig. Och Jesus med.

2010-09-24 @ 00:26:21
URL: http://craxyknas.blogg.se/
Postat av: Jazzy

Om du tror att du skulle må bättre av att lägga in dig så gör det!

2010-09-24 @ 11:56:08
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0