SVÅRT..

Jag fortsätter nedåt i min spiral.
Kan inte skriva om allt här tyvärr..

Det blir knas. Men det löser sig..

Vet inte hur jag ska ta allt.
Jag misstolkar och blir ledsen.
Men ...

Funderar på hur jag ska göra i helgen.
Annelis son kommer i morgon och jag har absolut inget emot det.
Jag Kan stanna här eller om jag åker till mamma.
Nu kommer vi dock till mina problem..
Jag dras ner av att vara med mamma.
Så, stanna här..?
Ja, men vad gör jag om jag får ett bryt?
Idagsläget går jag in på rummet. Ensam där men vet att de finns i vardagsrummet.
Nu i helgen så får jag låsa in mig i badrummet..

Eller, jag kan vara här till lördag och åka till mamma en natt.

Jag får... sova på saken..
'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0